Buurtvereniging "Den Berg"

Over ons

Buurtvereniging “Den Berg” is de oudste buurtvereniging van Liempde. De buurtvereniging is opgericht op 11 maart 1968.

De vereniging heeft als doel:

• Het behartigen van de belangen van de leden: Alle bewoners van buurtschap “den Berg”
  • Het bevorderen van gemeenschapszin en contacten tussen de leden.
  • Het zijn van een buurtvereniging, bijv. door de organisatie van festiviteiten en dergelijke.

De buurtvereniging heeft op dit moment ruim 600 leden.

Het grondgebied van buurtvereniging “Den Berg” bestaat uit:

Akkersrijt, Bergstraat, Berkenpad, Boxtelseweg, Bremhorst, De Beemden, De Bleek, De Bocht, Den Berg, Dennendreef, Draaiboom, Heidonk, Hulzerweg, Krollerbocht, Molendijk, Schietberg en Schuttersdreef.

Het bestuur bestaat uit de volgende leden:

Nieuwsbrieven

Regelmatig word er een nieuwsbrief door ons verstuurd, heb je deze gemist? je kunt ze hier terugvinden.

Afval & oud papier

[jsoncontentimporter url="https://www.buurtverenigingdenberg.nl/wp-content/plugins/json-content-importer/json/gutenbergblockexample1.json" debugmode="10" basenode="level1"] {start}
{subloop-array:level2:-1} {level2.key} {subloop:level2.data:-1}id: {level2.data.id}{/subloop:level2.data} {/subloop-array:level2} [/jsoncontentimporter]
[jsoncontentimporter url="https://api.mijnafvalwijzer.nl/webservices/appsinput/?apikey=5ef443e778f41c4f75c69459eea6e6ae0c2d92de729aa0fc61653815fbd6a8ca&method=postcodecheck&postcode=5298WB&street=&huisnummer=19&toevoeging=&app_name=afvalwijzer&platform=phone&afvaldata=2023-01-01&langs=nl" debugmode="10" basenode="ophaaldagen" ] {start} {subloop-array:data:4} {data:date}: {data.nameType}
{/subloop-array:data} [/jsoncontentimporter]

FAQ

A detailed answer to provide information about your workshops, build trust with potential students, and help convince the visitor that you are a good fit for them.

Nog geen lid?

Iedereen kan lid worden van onze buurtvereniging! De jaarlijkse contributie is:

• Stellen en gezinnen €20,-
  • alleenstaand of 60+ €10,-