Buurtvereniging "Den Berg"

Avond driedaagse

De avonddriedaagse (A3D) is een begrip in Liempde! Al sinds 1981 word deze door ons georganiseerd. Wie minimaal tweemaal meeloopt, ontvangt na afloop een herinneringsmedaille

Dineren bij de buren

Met 2 personen (met deze persoon meld je, je ook aan) maak je een voor, hoofd òf nagerecht voor in totaal 6 personen.

Daarna krijgen jullie  te horen voor welk gerecht jullie zijn ingedeeld samen met het geldbedrag om inkopen te doen:

• € 4,50 p.p. voorgerecht
  • € 12,50 p.p. hoofdgerecht
  • € 3,00 p.p. nagerecht

Wie jullie gasten zijn en waar je gaat eten is tot het laatste moment een verrassing.

Op de dag zelf krijg je een adres door waar jullie het voorgerecht gaan eten, vervolgens krijgen jullie daar weer een envelop waar het volgende gerecht genuttigd wordt.

Jullie zitten op die manier elke ronde met andere buurtgenoten aan tafel. Culinaire hoogstandjes zijn absoluut geen vereiste! Dus ook voor de wat minder goede koks onder ons.

We proberen DBDB 1x per verenigingsjaar te organiseren, maar niet op een vast moment.

Darten & Handboogschieten

Zin in een beetje competitie en gezelligheid? Pak je pijlen en darts, want bij buurtvereniging “Den Berg” gaan we los met een geweldig dart- en handboogschiettoernooi!

Of je nu een doelwit raakt als een pro of gewoon wat plezier wilt hebben, ieder 18+ lid is welkom om mee te doen. Wie wordt de kampioen van onze buurt?

Houd je ogen en oren open voor meer info over de datum en zorg dat je erbij bent.

Bivak

Elk jaar organiseren we met veel enthousiasme het bivak voor de kinderen van groep 4 tot en met de brugklas bij buurtvereniging “Den Berg”. Het is een traditie waar we trots op zijn, want het biedt de kinderen een geweldige kans om samen plezier te maken, nieuwe vrienden te ontmoeten en de natuur te verkennen.

Dit jaar staat het bivak gepland op 6-7-8 september 2024, en we kunnen bijna niet wachten! We hebben een heleboel leuke activiteiten in petto, van spannende spellen tot knutselen en lekker samen eten rond het kampvuur. Het wordt een weekend om nooit te vergeten!

We kijken ernaar uit om samen met jullie te genieten van dit bijzondere evenement. Als je vragen hebt of meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Tot snel op het bivak!

Bezoek van de sint

Elk jaar brengt hij een bezoek aan de kinderen van onze buurtvereniging en we kunnen bijna niet wachten om hem te verwelkomen. Alle kinderen van 0 jaar tot en met groep 5, samen met hun papa’s en mama’s, zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan dit magische moment.

Om alles tot in de puntjes voor te bereiden, plaatsen we vaak al in oktober een oproep in onze nieuwsbrief om je op te geven voor het Sinterklaasfeest. Dus houd je ogen goed open en zorg ervoor dat je je op tijd aanmeldt!

Het belooft weer een fantastische ochtend te worden vol verrassingen, cadeautjes en natuurlijk een bezoekje van de Sint zelf. Laten we samen deze bijzondere tijd vieren en er een onvergetelijk feest van maken!

Voor meer informatie en updates, blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief. We kijken ernaar uit om jullie allemaal te zien op het Sinterklaasfeest!